پایه چراغ لوله ای

حتما هنگام رانندگی در خیابان ، جاده ، معابر شهری به پایه چراغ لوله ای شکل برخورد کرده اید، این پایه ها به همراه یک سرانداز (دستک) در فاصله های مشخصی از یکدیگر نصب و به منظور روشنایی محیط ساخته می شوند که این سراندازها با توجه به معماری شهری در ارتفاع موثر قرار می گیرند. پایه روشنایی لوله ای بیشتر مناسب فضاهایی با عرض کم و طول زیاد می باشد که در ادامه به بررسی مفصل این محصول خواهیم پرداخت.

خصوصیات پایه چراغ لوله ای

پایه چراغ لوله ای با توجه به سفارش مشتری و معابر شهری و بزرگراهی در بین ۴ الی ۱۵ متر تولید می گردد. این نوع پایه ها در ابعاد گوناگون با سایزهای متفاوت دست اندازها ساخته می شود.

پایه روشنایی لوله ای از قطعات 6 متری ساخته می شود که به صورت تلسکوپی به داخل یکدیگر رفته و توسط دستگاه جوش متصل می شوند که قطر سکشن ها از پایین به بالا کم می شود.

دلیل محدودیت ارتفاع پایه چراغ لوله ای نوع اتصال و حمل و نقل آن است. برخلاف به پایه چندوجهی تمامی اتصالات این محصول در کارخانه انجام می شود به همین دلیل امکان جا به جایی پایه هایی با طول بیشتر از 15 متر عملا امکان پذیر نمی باشد. برای  مطالعه بیشتر درباره مقایسه این دو پایه به لینک زیر مراجعه نمایید. ( مقایسه پایه چراغ لوله ای و چند وجهی )

پوشش پایه چراغ لوله ای در دو نوع گالوانیزه گرم و رنگ صنعتی قابل انجام است که متناسب با نوع پروژه و عوامل تاثیرگذار محیطی انتخاب می شود که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارد. اما به دلیل کاربرد زیبایی پایه چراغ لوله ای در معماری شهری معمولا برای پوشش این محصول از رنگ صنعتی استفاده می کنند.

نقشه پایه چراغ لوله ای

نقشه پایه چراغ لوله ای
 سرچراغی یا هد دو طرفه 
 سر چراغی یا هد یک طرفه 
 سرچراغی یا هد یک طرفه 
 پایه لوله ای 
 پایه لوله ای 
 پایه لوله ای 
پایه چراغ لوله ای

موارد کاربرد پایه چراغ لوله ای

+ پل ها
+ باغ ها
+ پارک ها
+ بزرگراه ها
+ معابر اصلی و فرعی
+ جاده های بین شهری
+ خیابان های درون شهری

ویژگیهای پایه چراغ لوله ای

  •  بازه ارتفاع: 4 الی 15 متر
  •  ساختار بدنه: لوله ای
  •  با قابلیت نصب چراغ خیابانی (لاکپشتی) یا پرژکتور به تعداد و چیدمان دلخواه
  •  مشخصات الکتریکی: قابلیت تعبیه دریچه دسترسی به همراه صفحه فیوز ترمینال ، دارای اتصال ارت
  •  تمامی پایه چراغ های لوله ای شرکت نیک نور تحت استاندارد din2440-2441 ساخته می شوند.
  •  امکان طراحی و ساخت پایه روشنایی برای کاربردهای خاص و یا چند منظوره

قیمت پایه چراغ لوله ای

ممکن است هنگام قیمت گرفتن یک پایه چراغ لوله ای از شرکت های مختلف ، قیمت های متفاوتی به شما بدهند که گاها با اختلاف بسیاری همراه است. مواردی که باعث ایجاد این اختلاف می شود شامل : ارتفاع پایه ، شرایط آب و هوایی منطقه ، نوع پوشش ، وزن سازه ، قطر ورقه و قیمت فونداسیون (پیش ساخته یا احداث درجا) می باشد.

شما میتوانید به طور 24 ساعته با کارشناسان شرکت نیک نور تماس حاصل نمایید و از نظر تخصصی هرگونه سوالی را مطرح نمایید. همچنین از قیمت به روز پایه چراغ لوله ای آگاه شوید.

بانک نقشه پایه چراغ لوله ای

مشخصات پایه چراغ لوله ای
ارتفاع
از 4 الی 15 متر
مونتاژ
تلسکوپی
پوشش
گالوانیزه گرم یا رنگ صنعتی
استاندارد پایه
DIN2440-2441
نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت نیک نور

محمد رضایی

پایه چراغ لوله ای رنگی چقدر دوام داره . از نظر طول عمر پایه رنگی بهتر هست یا گالوانیزه ؟

ادمین سایت

سلام جناب رضایی، طول عمر پوشش رنگ بستگی به محیط و شرایط اب و هوایی محل نصب سازه متفاوت است اما مسلما خیلی از پوشش گالوانیزه کمتر می باشد شرکت نیک نور پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTMA123 امریکا انجام میدهد و حداقل ده سال این پوشش گارانتی میکند.به جز جنبه زیبایی رنگی بودن پایه هیچ برتری نسبت به گالوانیزه ندارد

این صفحه را به اشتراک بگذارید