پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو یکی از المان هایی است که برای نورپردازی و زیبا سازی فضا مورد استفاده قرار می گیرد ، چراغ دکوراتیو یا چراغ تزیینی در واقع نسل جدیدی از چراغ ها هستند که در محیط های مختلفی برای تامین روشنایی و جلوه بخشیدن بیشتر به محیط استفاده می شوند. به پایه دکوراتیو ، پایه فانتزی ، پایه طلایی یا پایه عراقی هم می گویند.

استفاده از چراغ دکوراتیو یا چراغ تزیینی در این روزها بسیار معمول شده است زیرا این چراغ ها با داشتن اشکال مختلف هندسی و همچنین با دارا بودن تنوع بالای رنگی در ال ای دی ها می توانند علاوه بر تامین نور محیط در زیبایی آن نیز تاثیر به سزایی داشته باشند.

ساخت این پایه های با لوله و سازه های آلومینیوم می باشد که به روش ریخته گری صورت می پذیرد و قابلیت نصب انواع چراغ های گازی و led خیابانی و پارکی را دارا می باشد. این پایه ها که با ارتفاع های مختلف از 2 تا ۱۵ متر قابل طراحی و تولید می باشد.

نقشه پایه چراغ دکوراتیو

نقشه پایه چراغ دکوراتیو
 سر چراغی یا هد یک طرفه 
 باکس یا تابلو تجهیزات 
 سر چراغی پارکی 
 پایه لوله ای 

مشخصات فنی پایه چراغ دکوراتیو

برای انتخاب محصول مناسب می بایست با توجه به طراحی روشنایی پس از انتخاب سرچراغی لازم، متناسب با مبلمان شهری معبر، پایه چراغ مورد نظر را انتخاب نمود. انتخاب پوشش مناسب برای این محصول با توجه به شرایط جوی و اقلیمی همچنین شرایط طراحی و مبلمان شهری معبر انجام می پذیرد. همچنین توجه داشته باشید که این نوع از چراغ های به دلیل استفاده در محیط باز باید از فلزات مقاوم و با کیفیت و در عین حال زیبا ساخته شوند تا در اثر قرار گیری در برابر عوامل طبیعی قابلیت خود را از دست ندهند. 

  •  پوشش گالوانیزه گرم یا رنگی
  •  بیس پایه ها متناسب با طول پایه ها و بر اساس استاندارد
  •  متشکل از 2 تا 4 قسمت با سایزهای مختلف
  •  جنس ST 37 یا بر اساس سفارش مشتری
  •  نصب هد با اشکال و طولهای مختلف
  •  طول از 2 متر تا 15 متر
  •  سطح مقطع گرد
پایه چراغ دکوراتیو
مشخصات پایه چراغ دکوراتیو
ارتفاع
از 2 الی 15 متر
مونتاژ
تلسکوپی
پوشش
رنگ صنعتی
کاربرد
نورپردازی و زیبا سازی فضا
نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت نیک نور
مطالب مرتبط

این صفحه را به اشتراک بگذارید