برج نور متحرک

برج نور یک سازه فلزی مرتفع است مشتمل بر تعدادی پرژکتور (که می توانند توانهای مختلفی داشته باشند) که برای تامین روشنایی محوطه های وسیع به کار میرود. در برج روشنایی متحرک ، فریم پرژکتورها قابلیت حرکت در امتداد محور عمودی سازه را دارد که این کار با کمک وینچ و هندل در مدل دستی و یا گیربکس و الکتروموتور تابلو برق کنترلی مخصوص آن در مدل برقی انجام می شود.

بدین ترتیب فریم پرژکتورها به نزدیکی سطح زمین هدایت شده و عملیات تعویض لامپ ، تعمیرات و یا سرویس های دوره ای بر روی آنها انجام می شود. این روش  در کنار کاهش چشمگیر هزینه ها باعث افزایش سرعت و ایمنی بیشتر نیروی انسانی مربوطه می گردد. این محصول از ارتفاع 6 الی 40 متر ساخته می شود.

موارد کاربرد برج نور متحرک

  •  پارکینگ های روباز
  •  پارک ها و مکانهای تفریحی
  •  باراندازها ، بنادر و فرودگاه ها
  •  میادین بزرگ شهری
  •  سایتهای نفت و گاز و پتروشیمی

نقشه برج نور متحرک

نقشه برج نور متحرک
 فریم پرژکتور متحرک 
 برج روشنایی 
 دریچه دسترسی تابلو موتور گیربکس 
برج نور متحرک نیک نور

انواع برج نور متحرک

برج روشنایی متحرک در دو نوع برقی و دستی ساخته میشود.
مدل دستی (manual): بیشتر برای برج های نور با ارتفاع پایین (معمولا” تا 15 متر) و تعداد پرژکتور کم کاربرد دارد. در این مدل فریم پرژکتورها به کمک نیروی انسانی و با استفاده از وینچ و هندل جا به جا میشود.
مدل برقی (motorized): بیشتر برای برج های نور با ارتفاع بالای 15 متر و با تعداد پرکتورهای زیاد کاربرد دارد. همانطور که از اسم آن پیداست به راحتی توسط نیروی الکتریکی و تنها با فشار یک کلید فریم پرژکتورها به طرف بالا و پایین جا به جا میشود.

پوشش برج نور متحرک

به منظور جلوگیری از زنگ زدگی یا هرگونه خورندگی (corrosion) بدنه این محصول را میتوان به صورت گالوانیزه گرم ویا رنگ اپوکسی یا آلکیدی پوشش داد. این پوشش با توجه به پارامترهای مختلفی مانند: هزینه ، تم معماری محیط نصب ، میزان رطوبت محیط در محل نصب و… انتخاب میشود. هر دو پوشش گالوانیزه و رنگ متناسب با شرایط جوی محیط، طول عمر متفاوتی دارند. اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به این موضوع داشته باشیم در محیط های مرطوب و شرجی مانند شمال و جنوب ایران، هر دو پوشش طول عمر کمتری دارند. به طور میانگین پوشش گالوانیزه گرم بین 30 تا 35 سال و پوشش رنگ بین 8 تا 10 سال عمر میکند، اما همین دو پوشش در محیط های مرطوب به ترتیب 20 تا 25 و 5 تا 8 سال عمر میکند.

قیمت برج نور متحرک

قیمت این محصول به پارامترهای مختلفی از جمله ارتفاع آن، تعداد و نوع پرژکتورها مربوطه ، شرایط محیطی محل نصب ، نوع پوشش ، (به لحاظ سرعت باد ، رطوبت و …) بستگی دارد. همچنین قیمت فونداسیون برج نور متناسب با ارتفاع برج نور ، تعداد و نوع پروژکتورها مربوطه ، شرایط محیطی محل نصب (نظیر مقاومت خاک ، ساختار خاک زمین محل نصب ، سرعت باد و …) تعیین می شود که به دو صورت پیش ساخته و یا احداث درجا قابل انجام است.

شما میتوانید به طور 24 ساعته با کارشناسان شرکت نیک نور تماس حاصل نمایید و از نظر تخصصی هرگونه سوالی را مطرح نمایید. همچنین از قیمت به روز برج نور متحرک آگاه شوید.

چرا برج نور متحرک نیک نور؟

کیفیت: با داشتن 25 سال سابقه و تجربه ساخت برج های نوری با اطمینان می توان گفت همه ریزه کاری های ساخت رعایت شده و محصولی که اکنون ارائه می شود ماحصل 25 سال تجربه عملیاتی است.

ارائه پکیج کامل خدمات: از 0 تا 100 پروژه از تهیه نقشه گرفته تا نصب برج نور متحرک توسط تیم مجرب شرکت نیک نور بدون واسطه صورت میگیرد. بدین معنی که فقط کافیست شما برق تغذیه را فراهم نمایید.

قیمت رقابتی: قیمت تمام شده ساخت برج روشنایی سبد متحرک نسبت به شرکت های همکار کاملا رقابتی بوده و این اطمینان را می دهیم که درقیاس با محصولات مشابه همتراز (به لحاظ کیفیت ساخت) کمترین قیمت بازار متعلق به ماست.

چرا کیفیت مهم است: اولین چیزی که هنگام ورود به یک پروژه توجه بازدید کننده را به خود جلب می کند، پایه های روشنایی و برج های نور نصب شده می باشد، بنابراین خرید یک محصول با کیفیت و از یک شرکت معتبر ، بسیار مسئله حائز اهمیتی است.

نقشه برج نور متحرک

زمان تحویل مناسب: یکی از مهمترین دغدغه های کارفرمایان، زمان تحویل پروژه می باشد، از این رو ، نیک نور علی رغم اینکه در برهه هایی حجم سفارشات زیاد بوده است، اما به این نکته بسیار اهمیت داده و سعی کرده در کمترین زمان ممکن بدون تاثیر منفی در کیفیت، سفارشات خود را تحویل دهد.

ضمانت مطمئن: تمامی دکل های روشنایی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و از سوی شرکت ضمانت می شود تا مشتریان عزیز بدون نگران ثبت سفارش نمایند.

بدون محدودیت در ساخت: شرکت نیک نور دارای کادر فنی و تخصصی بسیار مجرب می باشد که این امکان را می دهد تا هرگونه برج نور متحرک با هر ویژگی بدون هیچ گونه محدودیتی را برای مجموعه خود سفارش دهند تا تیم ما آن را پیاده سازی نماید، به عبارت دیگر محصولات کاملا سفارشی می باشند.

خدمات نصب حرفه ای: خدمات نصب یکی از مهمترین ویژگی های یک شرکت تولید کننده می باشد که میتواند آن را از دیگر رقبا متمایز سازد، همانطور که میدانید نصب برج روشنایی پروسه ای به نسبت پیچیده دارد که کمتر شرکتی مسئولیت آن را قبول می کند، نیک نور با داشتن یک تیم نصب مجرب با سابقه نصب صدها برج نور ، به بهترین نحو ممکن این خدمات را ارائه می دهد.

مشخصات برج نور متحرک
ارتفاع
از 6 الی 40 متر
مونتاژ
اورلپی
پوشش
گالوانیزه گرم یا رنگ صنعتی
تعداد پرژکتور قابل نصب
به تعداد دلخواه
نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت نیک نور

حسین محرابی

بلند ترین ارتفاع پایه برج روشنایی که توانایی ساخت دارید چند متر است؟

ادمین سایت

سلام جناب محرابی، به صورت معمول ارتفاع برج نور متحرک تا ۴۰ متر می باشد، اما باتوجه به توجه به ویژگی سفارشی بودن ساخت، امکان ساخت برج بالا ۴۰ متر نیز وجود دارد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید